.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور طی حکمی محمد مخبر را به عنوان معاون اول رئیس جمهور و غلامحسین اسماعیلی را به سمت رئیس دفتر خود منصوب کرد. محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر شد
حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور طی حکمی محمد مخبر را به عنوان معاون اول رئیس جمهور و غلامحسین اسماعیلی را به سمت رئیس دفتر خود منصوب کرد. (ادامه)
شمال نیوز : درباره اشكال دوم درباره ايشان بايد گفت هر چند آقاي ظريف تمام عمر يك مذاكره‌كننده كاركشته بوده و در همه اين سال‌ها نقش ديپلمات را ايفا كرده ولي در عين حال دست به استعفاي خوبي هم دارد .... فعال اصلاح طلب : ظریف کاندیدا اول اصلاح طلبان است ولی توان اداره کشور را ندارد/ مذاکره کننده خوبی است اما دست به استعفاي خوبي هم دارد/ ظریف حتی در حد یک استانداری هم در امور داخلی مسئولیت نداشته
شمال نیوز : درباره اشكال دوم درباره ايشان بايد گفت هر چند آقاي ظريف تمام عمر يك مذاكره‌كننده كاركشته بوده و در همه اين سال‌ها نقش ديپلمات را ايفا كرده ولي در عين حال دست به استعفاي خوبي هم دارد ....(ادامه)
شمال نیوز : متاسفانه در سال هاي اخير بابلسر، بهنمیر ‏و هادی شهر، بسیار بیشتر از قبل از شاخص ‏های توسعه فاصله ‏گرفته اند و این وضعیت ‏برای من که ۸سال بالاترین مدیر اجرایی ‏شهرستان بودم، نگران کننده است.‏.... بابلسر، بهنمير و هادي شهر از كمترين ‏اعتبارات ملي برخوردارند
شمال نیوز : متاسفانه در سال هاي اخير بابلسر، بهنمیر ‏و هادی شهر، بسیار بیشتر از قبل از شاخص ‏های توسعه فاصله ‏گرفته اند و این وضعیت ‏برای من که ۸سال بالاترین مدیر اجرایی ‏شهرستان بودم، نگران کننده است.‏....(ادامه)
خاتمي: از كينه‌توزي و خشم پرهيز كنيم
در كشوري كه دين‌ها و مذاهب مختلف وجود دارند، ما نيازمنديم كه علي ابن‌ابيطالب را مبنا و معيار قرار دهيم و دل‌هايمان را به هم نزديك كنيم و از كين‌توزي، خشم، تعصب نابجا و ظاهرگرايي‌ها و خشونت‌ورزي كه اوجش در داعش تجلي مي‌كند، پرهيز كنيم.(ادامه)
مدير كل حفظ آثار و  ارزش هاي دفاع مقدس مازندران  با اشاره به اجراي پارك موزه دفاع مقدس در قسمت ديگر پل تجن بيان داشت: اين پروژه مدت 6 سالي است كه در دست اقدام است اما هنوز مراحل اوليه را مي پيمايد، پروژه اي كه متعلق به جوانان و نسل آينده كشور است و نيازمند نگاه جهادي چون نگاه شهردار ساري است... تاکید سردار ملکی بر رها کردن حاشیه ها در مرکز استان
مدير كل حفظ آثار و ارزش هاي دفاع مقدس مازندران با اشاره به اجراي پارك موزه دفاع مقدس در قسمت ديگر پل تجن بيان داشت: اين پروژه مدت 6 سالي است كه در دست اقدام است اما هنوز مراحل اوليه را مي پيمايد، پروژه اي كه متعلق به جوانان و نسل آينده كشور است و نيازمند نگاه جهادي چون نگاه شهردار ساري است...(ادامه)
شورای تدوین دانشنامه مازندران در دفاع مقدس تشکیل شود
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های سه‌شنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
شمال نيوز: با حضور سردار كارگر رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مدیر کل جديد بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران معارفه می‌شود.
 مدیرکل بنیاد حفظ آثار مازندران معرفي مي شود
شمال نيوز: با حضور سردار كارگر رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مدیر کل جديد بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران معارفه می‌شود. (ادامه)
سمت جدید وزیر سابق ارتباطات
محمد حسن نامی، وزیر سابق ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات به عنوان جانشين رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انتخاب شد.(ادامه)
دو وزیر دیگر در صف گرفتن نشان دولتی
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي صبح امروز
(ادامه)
عضویت یک روحانی مازنی در انجمن لوچوی کشور
(ادامه)
رابطه «الهام» با عزل و نصب‌هاي دولت!
(ادامه)
گورستان اسلامي سفيدچاه، گلستاني که محافظت نمي‌شود
(ادامه)
پيام تسليت طاهایی به خانواده سردار سوداگر
(ادامه)
مرتضي هندويي جرير طبري پدر تاريخ جهان(ديدگاه)
مرتضي هندويي(ادامه)
تمامي وبلاگ نویسان و علاقمندان عرصه وب مي توانند درحوزه دفاع مقدس و شهادت و ايثار در اين جشنواره  وبلاگ نویسی شرکت نمایند./ انجمن رسانه هاي مجازي مازندران در اين دوره از سايتها و پايگاههاي مجازي كه بيشترين اخبار و گزارشهاي ويژه را در زمينه دفاع مقدس... فراخوان اولين جشنواره وبلاگ نويسي دفاع مقدس
تمامي وبلاگ نویسان و علاقمندان عرصه وب مي توانند درحوزه دفاع مقدس و شهادت و ايثار در اين جشنواره وبلاگ نویسی شرکت نمایند./ انجمن رسانه هاي مجازي مازندران در اين دوره از سايتها و پايگاههاي مجازي كه بيشترين اخبار و گزارشهاي ويژه را در زمينه دفاع مقدس...(ادامه)
ساخت فيلم مستند وطن در گيلان
(ادامه)
وی اهل تنكابن و همشهري حسيني وزير و اسفندیار رحیم مشايي است.حسین فاضلي ليسانس  را مدرسه عالي رياضيات كرج و مدرک معادل کارشناسی ارشد دوره برنامه ريزي سيستم هاي اقتصادي را در سازمان برنامه و بودجه گرفته است. چگونه یک مازنی جایگزین استاد با سابقه اقتصاد شد؟
وی اهل تنكابن و همشهري حسيني وزير و اسفندیار رحیم مشايي است.حسین فاضلي ليسانس را مدرسه عالي رياضيات كرج و مدرک معادل کارشناسی ارشد دوره برنامه ريزي سيستم هاي اقتصادي را در سازمان برنامه و بودجه گرفته است.(ادامه)
یک مازندرانی معاون سازمان منطقه آزاد كيش شد
(ادامه)
666 سايت در ايران شيطان‌پرستي را ترويج مي‌كنند
(ادامه)
گلچييني از بيانات رهبر انقلاب به مناسبت روز جانباز
(ادامه)
اجراي 282 برنامه سوم خرداد در مازندران
(ادامه)
فعاليت 13 موزه در مازندران
(ادامه)
مستند گيلاني‌ها در دفاع مقدس ساخته مي‌شود
(ادامه)
توزيع لوح فشرده مستند روح‌الله در گيلان
(ادامه)
تأييدهويت پيكرشهيدبرونسي با آزمايشDNA
(ادامه)
بيانيه‌ بنياد حفظ آثار مازندران بمناسبت سالگرد شهادت شهيد شيرودي
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.337 seconds.